tisdag, februari 04, 2020

IB affären!

Jag började titta på den sk dokumentären om IB. Jag var ju med på den tiden och arbetade för FiB/kf aktivt.

 Har redan för många år sedan omvärderat hela denna historia. Kriminell verksamhet riktad mot Sverige och de borde ha fått hårdare straff.
 Denna film ikväll är ju bara ensidig propaganda med JG i huvudrollen. Denne man som lurade både mig och alla andra aktivister.Han hade ju sålt sig redan då till KGB och kunde hämta ut sina lådor med vin som han slängde upp på bordet i Åkers styckbruk där SKP hade sitt tillhåll med mängder av möten hos Dick Sundevall.
 Självklart så skulle vi som ville starta revolution också registreras. Jag tillhörde de som har en lång akt hos säpo, alldeles korrekt.

 FiBs avslöjande var bara ett led i att förstöra övervakningen. De som gillade detta var ju KGB ytterst då även IB höll ögonen på dem.
 I alla år så har denne JG hävdat att det var en bedrift när det i verkligheten var landsförräderi. Och det är detta de skulle ha dömts för.Jag mår illa när jag ser hans flinande ansikte i rutan. Högfärdig, arrogant. Ja ,jag har träffat honom!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate