måndag, november 11, 2019

Vatten på min kvarn!

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/halland/darfor-gor-svt-dokumentar-om-livesanda-slagsmal 

När jag såg detta avsnitt på Rapport så kunde jag inte annat än gapskratta åt vanvettet.
Svarskallarnas julmarknad,alla slogs mot alla med sina infantila uttryck mellan sig.
Såg faktiskt nästan bara män från invandrarkretsar. Exakt tyvärr som de gangsters man ser på bild i samband med allt från skjutningar till annan kriminalitet.
Samma minspel,klippningar,språket!!!
En annan värld än min!
En värld jag inte vill vara i, vill inte ens se!
Men det gör jag så fort jag ger mig ut på stan. Dessa män hänger överallt till synes utan arbete. Alla tider på dygnet.
Deras blängande kalla iaktagande ögon är hemska att se!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate