tisdag, november 26, 2019

Är det så här demens börjar?

Förra veckan var jag nere hos min dotter i Lund. Packade min ryggsäck så som jag alltid brukar göra.Underkläder,skjortor,strumpor osv.
När jag dagen efter skulle åka ner till Ljunghusen till min moster så la jag mina kläder på sängen bredvid mig. Funderade att byta skjorta innan jag åkte ,stod och tittade på de bägge skjortorna men bestämde mig för att byta efter dusch när jag kom hem. (Moster röker)
När jag så kommer hem så finns ej mina skjortor. Frågar min dotter om hon har flyttat på dem. Hon har ej sett dem!
Där sitter jag med bara en skjorta och har aldrig någonsin glömt att packa ner fler plagg.
Allt är en gåta eftersom jag minns dem liggande på sängen.
Känns mycket underligt och tusen tankar far genom skallen.
Efter några dagar hemma så återfinner jag mina skjortor längst ner i tvättkorgen. De har alltså aldrig varit med på resan OCH ÄNDÅ SÅG JAG DEM!!
Det här känns väldigt besvärligt för mig och närmast oförklarligt.
Jag har bett min dotter om ursäkt för mina tankar som föddes!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate