måndag, januari 04, 2016

Niqab eller inte på förskolan?

Om jag som man tar på mig ett klädesplagg som ser ut så här:
och hävdar att jag har detta på mig därför att GUD har sagt att jag ska ha den på mig för att inte synda och inleda kvinnor i sexuell frestelse!
Då kan jag nog inte gå in på en bank utan att de trycker på överfallslarmet!

Idag för en massa människor en diskussion om en kvinna ska kunna ha det här på sig:
när hon ska tex arbeta på en förskola! Hur det går när hon trippar in på en bank vet jag ej men de borde såsom i förra exemplet trycka på överfallslarmet.

När kvinnor och män med en vidskeplig tro med påståenden att vi män skulle bli kåta av att se dessa kvinnors hår och ansikte då blir jag KRÄNKT!

Om kvinnor ser ut så här:
så tänker jag alltid på min barndoms spökhistorier och min hjärna utbrister i ett huuuuuu!
Hur gör banktjänstemännen när denna utomjordning äntrar bankgolvet?


PS! Förbjud dessa tre dräkter i det offentliga livet. De kan ha dessa kläder i sovrummet när de leker  sina lekar tex "kom och skräm mig"!



Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate