fredag, februari 27, 2015

Vem vädjar människorna till?

Islamisterna fortsätter sin terror mot olika slag av människor och nu ger man sig på antika lämningar från forntiden. De slås sönder och samman!
Någon slags iman står och mässar över det hela och påstår att " avgudar" från historien ska bort från jordens yta.

Hela världens historiker är bestörta över eländet och vädjar om hjälp mot dessa vandaler.
I fotspåren av sådana här händelser så kommer det alltid från vänster förstående grymtningar och pekpinnar. " De kristna på 1400-talet gjorde ju likadant med Incas skatter" osv.
Precis som om det skulle vara något slags försvar. Vi lever ju 2015 och alla i hela världen borde ha lärt sig sin läxa.
Alla dessa som i tidningar och särskilt på internet går i försvarsställning för huliganer och mördare känner jag lika stor avsky för som jag känner för IS!
Alla inom vänstern som nu tigit i åratal om alla dåd islamister utfört i så många länder känner jag också avsky för. I mina ögon är de lika ruttna som de som under andra världskriget talade försonande om Hitler-Stalin pakten. (Ribbentrop-pakten).
Eller  de individer som alltid tiger!

Dagens stora positiva händelse är dock samlingen vid Stockholms synagoga med deltagare från muslimska föreningar, judiska föreningen, kristna kyrkor mfl. Vår statsminister höll ett mycket bra anförande och vi vill ha mer av sådant.

När det gäller folkfördrivningen och hemskheterna i islamistområden så upprepar jag bara vad jag hävdat tidigare.

Förklara krig mot islamisterna, FN måste samla en stor markstyrka som går in och befriar människorna från dessa bödlar. Det enda islamisterna begriper är en kula i huvudet!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate