tisdag, oktober 08, 2024

Ett underligt folk med en underlig uppfattning om världen!


 Att hylla en massaker är väl det sämsta en människa kan välja. Hur dessa människor är funtade är nog ett objekt för psykologer och läkare.

När jag ser detta foto så tänker jag också automatiskt att innan dessa individer kom hit till vårt land så rådde ett större lugn på många fronter, inte minst det kriminella.

Vad var vitsen med att fylla förorterna med dessa människor med värderingar så långt från våra egna?

De tror ju inte på att samhället ska vara demokratiskt. Överhuvudtaget så står islamisterna så långt ifrån våra värderingar så man kan ju helt frankt säga, eld och vatten!

Alla dessa svartklädda helhucklade kvinnor vad har de gemensamt med svenska jämlika kvinnor? 

När jag bodde i Malmö så var jag vid flera tillfällen bjuden på middag hos människor från MÖ. Där satt vi män vid bordet och blev uppassade av smygande kvinnor vilka var tysta och underdåniga .Så fort maten var på bordet försvann de till köket och stängde in sig.Jag kände mig mycket illa till mods!

I Sverige är det tyvärr fritt fram att ropa antisemistiska slagord  samt hylla pogromer! Polis tittar på utan att ingripa. I Tyskland ingriper polis direkt om man bryter lagen. 

Varför Sverige är så mesiga och tycks acceptera det mesta kan man ju fundera över. ÄR vi ett mesigt folk överhuvudtaget?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate