lördag, april 04, 2020

Fint väder lockar ut folk! (Även jag)

Försöker ju gå en ordentlig promenad varje dag runt om här i Hökarängen. Men ska tilläggas, möter jag någon som vill prata så håller jag avståndet. När jag varje dag går runt här så ser jag få som håller avståndet.
Statsministern tycks tala för döva öron när det gäller vissa. MEN jag vill liksom Bitte Assarmo påpeka att många från andra kulturer visar inte respekt för de regler samhället nu kräver av oss boende i detta land.
https://detgodasamhallet.com/2020/04/04/bitte-assarmo-folja-regler-eller-ej-kanske-en-fraga-om-kulturtillhorighet/
Varför kan man undra.Bitte hörde ju förakt mot oss från en del.
Själv har jag bara mina ögon att se med. OCH vad ser man mer, jo när det är lördag då använder de unga familjerna förskolans lekpark till rastgård för flera hundar!
























Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate