måndag, juli 03, 2017

Hyllie i Malmö!

1989 så döptes min ena dotter i kyrkan ute i Hyllie av kyrkoherden Ingemar Simonsson.
Tyvärr blev mycket förstört av blivande (?) kriminella.Både hustruns och mormors väskor blev stulna inne i kyrkans kök av killar från höghusen.
Jag tog upp jakten på dessa och hittade plundrade plånböcker och väskorna efter vägen som jag jagade dem.
Fick tyvärr inte tag i dem men såg dem. Ålder ca 11-13 år ?
Nu läser jag i tidningarna om att tre män skjutits där i den delen av stan. Jojo, det visste vi redan då att denna stadsdel var på väg i samma riktning som Rosengård.
Så fort det flyttar in en stor andel utlänningar så flyttar svennarna ut på samma sätt som vi gjorde från Rosengård. MAN STÅR INTE UT!
Man står inte ut med att kriminaliteten breder ut sig. Att man inte får vara i fred.

Att unga män påstår att man som svenne ska dra åt helvete från DERAS område.
Jag sa redan då att detta området i Hyllie kommer att bli likadant som Rosengård.
Så är det ju idag!
Liberalerna gick i dag ut med att Sverige har fått en ny underklass och det har jag pekat på i många år som grunden till alla brott.
Så ser det ut på så många platser i vårt land idag.
MEN ingen tar ansvar.Inte ens liberalerna tar detta ansvar som de också har varit med om att skapa.
Det börjar med en knappnål .............


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate