söndag, maj 26, 2013

Det här fick mig att lämna vänstern!

Gatstenen träffade näsbenet som knäcktes och den som kastade stenen var syndikalist. Samma fackförening som jag hade varit med i över 16 år ! (Dom finns i Malmö tingsrätt)

Jag krävde att SAC skulle ta avstånd från dessa våldsmetoder men det har de aldrig gjort. För mig liksom många andra äldre fackmedlemmar inom SAC så fanns bara en väg att gå!
Vi tog vårt pick och pack och gick ur denna fackförening som degenerarat genom en inströmning av studenter som tog makten och genomförde sina idéer där man godtog våldet som metod.
Våld och utpressning och förföljelse av medlemmar som försökte bibehålla en demokratisk syn på fackligt arbete påbörjades.
Själv blev jag hotad till liv och lem!

Idag när förortshuliganer använder dessa metoder så genomför de idéer som många inom anarkiströrelserna redan påbörjat tidigare.
Den svartklädda rörelsen finns säkert med i bakgrunden vid många upplopp, säpo har också antytt detta.

Det finns bara ett ord för dessa våldsbejakare, vedervärdigt!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate