fredag, maj 25, 2007

Att dricka alkohol.......



Idag var det dags för nästa vända till doktorn och ytterligare en ny medicin.Mitt blodtryck är på tok för lågt och orsakar ständiga kramper i benen på nätterna.Lågt blodtryck medför erektionsproblem också,man blir impotent kort o gott.Lusten finns kvar i hjärnan men man blir utan chans att genomföra ett samlag .
Att ständigt få förstörd nattsömn är inte heller något kul,man känner sig trött för jämnan.När jag får riktig kramp så måste jag upp på benen och ofta håller jag på att svimma då o faller både mot bokhyllan och turligt nog studs mot sängen igen.

Allt det här beror enligt doktorn på mitt tidigare alkoholintag och jag vet att han har rätt.
Nå, du som läser det här vad lär du dig av det här?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alkohol har aldrig vart en favorit i mitt liv men ändå har jag lågt blodtryck då och då... så jag lärde mig inget. Ingen vet varför jag har lågt.

hpy sa...

Och jag har for hogt, trots att jag dricker lite vin. Eller FOR ATT jag gor det.

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate