tisdag, januari 30, 2007

Ögonkliniken!




Idag var jag och undersökte mina ögon på Sophiahemmets ögonklinik.För snart tre år sedan hade jag en sk glaskroppsavlossning på höger öga vilket medförde att jag började se sämre. Det senaste året har jag tvingats att byta glas tre gånger till mycket stora kostnader eftersom glasen är så starka.För en tid sedan sa optikern stopp och han kunde inte hjälpa mig längre.

Det första ögonläkaren såg var att jag har en glaskroppsavlossning på vänster öga också samt grå starr på bägge. Hon ansåg att jag borde opereras på höger öga men hon måste skicka mig vidare till ögonkirurgen för beslut.Har alltså fått en ny tid i slutet av feb.
Jo, jag har haft det besvärligt sista tiden med mitt skrivande och läsande, märker att det är lättare att skriva fel när man inte ser.
Det är trist att börja bli gammal!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får tid till operation snarast!!! Så att du slipper besvären!!

/Johanna
http://yoyos.blogg.se/

hpy sa...

Det konstiga med att bli gammal ar att det bara ar kroppen som forandras, inte tankarna.

hogrelius sa...

Det är en resa som ändå kan vara spännande på sitt sätt bara man inte är rädd eller börjar att avsky sin kropp!

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate