tisdag, maj 02, 2006

Valborg


Årets Valborg firade jag i Kvicksund med Anna och Robin och hans familj.Trevligt sällskap och mycket god mat,hör o häpna , de hade urgoda kräftor att bjuda på ihop med rena rama smörgåsbordet.Som jag åt och gottade mig. På eftermiddagen lugnade blåsten ner sig så att vi kunde gå ut och elda en stor hög med gammalt virke och kvistar.Det är konstigt med oss människor men att elda bereder oss glädje.Känns skönt och det tom. luktar gott trots allt.Det är VÅR helt enkelt!
Trevligt är ordet som sammanfattar helgen!
 Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för du ville komma upp och hälsa på familjen min! Kul att ha dig här, tyckte även mina föräldrar hälsar de.

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate