söndag, februari 12, 2017

Ikväll mördades ytterligare en ung man i Malmö!

Mitt inne i stan strax vid Möllevångstorget sköts killen med flera skott och var död när han kom till akuten.
De som arbetar på denna akut har nu under ett par år sett så många unga mördade och en hel massa andra med skottskador.
Polisen i Malmö har inte en chans idag att klara upp dessa mord. 
Människor är rädda att vittna därför att de vet att de skriver under sin egen dödsdom då.
Vår regering liksom den förra har så totalt brustit i sin kriminalpolitik och nonchalerat att Sverige behöver utbilda ca 20.000 poliser till. 
Med alla dessa brott och inte minst en befolkningsökning med flera miljoner så krävs det ca 40.000 poliser för att klara av alla dessa brott som sker.
Pengarna går åt till bidrag av alla sorter och oerhört många miljarder till tex Migrationsverket och hela apparaten omkring invandringen.
De som kommer hit måste få stå sist i kön och måste förstå att de inte kan leva såsom vi som bott här i alla år och bekostat välfärden med vårt slit.
Pengarna måste räcka till det allra nöfdvändigaste i ett samhälle och dit hör vår polis!
VÅR POLIS!!! De som utmålar polisen som folkets fiender är dräggen . OCH även en del av denna fula svans som vänstern har uppmuntrat i många år. Vem minns inte alla olagliga aktioner och kastandet av gatsten och annat.

När det gäller Malmö och denna sektor av kriminella så måste det snart till undantagslagar så att polisen får fler möjligheter att snabbt ta itu med alla dessa brott.
Stan är genomsyrad av kriminalitet ! Detta har pågått ända sedan 80-talet utan att man kunnat motverka detta.
Senast jag var nere i Malmö (hösten 2016) gick jag en promenad runt stan där jag bodde . Jag tror jag aldrig tidigare sett så många krogar och Thaimassagesalonger.
Jag kan lova er att dessa salonger till stor del är bordeller.
Krogarna drivs många gånger med pengar från de kriminella.
Så har det varit i Malmö under hela perioden jag bodde där.
Jag arbetade ju på systembolaget några år och jösses vad det såldes lass med vin och sprit till olika "klubbar"!
Svartklubbar finns och har funnits över hela denna stad också i åratal.
Det finns ju beräkningar omkring denna svarta marknad och det är siffror som är besvärliga för myndigheterna. Lars Åberg har just skrivit en bok om detta.https://sv.wikipedia.org/wiki/Lars_%C3%85berg_(f%C3%B6rfattare) 

Var god och läs den !

Och så anser jag att Malmös stöd med alla dessa miljarder från oss andra borde trappas ner.De får fixa sina egna affärer !

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate