måndag, oktober 06, 2014

Slampa!

Synonymer till slampa

(vard., neds.) slinka, hora, lösaktig kvinna; slyna, slamsa, subba; (vard.) slarva, slarvmaja, flamsmaja.

Män och kvinnor använder ordet slampa som ett vulgärt skällsord. Jag minns från början av femtiotalet hur snacket gick om vissa tjejer som "ALLA" visste att de hade "släppt" till (sitt kön)!
Inget snack om de killar som spred sånt här skitsnack, nejdå, de var ju bara karlakarlar!

Man måste ju vara två för att dansa tango men det var det aldrig något snack om.
Själv har jag varken förr eller senare varit ett dugg intresserad av hur  den tjej jag vill träffa  har haft det på den sexuella fronten. Så har jag aldrig heller låtit någon se ner på mig heller över det liv jag har levt.

Jag blir bara irriterad över folk som rotar i ens liv på detta sätt för att sedan sätta en etikett i pannan på den de vill åt.
Avundsjuka kan te sig på många sätt!

Det finns både män och kvinnor som älskar att gotta sig i andras liv men de lever väl själv så trist så de måste ondgöra sig över andras liv!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate