torsdag, januari 28, 2010

Det är fredagkväll och fyllan värmer bäst!

I Stockholm har under den senaste tiden två unga något förfriskade kvinnor åkt taxi. De trodde att att de skulle åka hem men taxiföraren ville något annat och körde dem till en annan förort. Där våldtogs de samt blev av med mobilen och plånboken. Samtidigt läser man i tidningarna om en hög fd polischef som ev. har haft sex med underåriga flickor. Jag brukar fråga mig vad det är för fel på sådana män för en sak är säker ,de är inte normala.
När man kopplar på sin tv och ser tex uppdrag granskning från Kongo så inser man återigen att män i stor omfattning är som djur. De våldtar och lemlästar unga kvinnor år ut och år in. FN med bla svenska soldater går på krogen och raggar inhemska fattiga tjejer bara för att få köra kuken i dem. Vittnen kunde tala om hur de kunde stå i kö på en bakgård och äckla sig med en svart tjej.Alla på samma tjej i parti och minut! Hur i himlens namn är man funtad i skallen och vad har man för ett känsloliv?
Om jag vore tjej i Sverige så skulle jag aldrig dricka mig berusad för att sedan ensam åka taxi! Skulle aldrig lita på en enda chaffis. Nu vore det på plats att taxiförare med rent samvete började kolla vilka som kör och sätta dit alla svartåkare vilka är en fara för allmänheten.
Den fd polischefen borde om han blir fälld bla dömas  till psykvård och behandla sina lustar efter småflickor.
Att dessa män inte kan tygla sig med tanke på att deras ev. barn får lida för vad de gör.Sorgligt! Lusten tar över och jag får väl citera min gamla mamma som sa vid 94 års ålder: "Somliga män tänker med kuken!"

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate