tisdag, september 09, 2008

Ska man skratta eller gråta?


Artikeln om prästen "råkade" hamna på samma sida som en annons från Svenska Kyrkan!
Nu tror nog inte jag att det var slumpen den här gången. Pinsam historia i alla fall för alla inblandade, behöver bara tänka mig in i denna familjs våndor över denna snaskiga historia. De är inte mer än människor!
Ibland kan jag verkligen tycka att man borde tiga ihjäl vissa saker men inte ens jag kunde låta bli denna story! Är det kanske för att det är en präst inblandad?
Min tanke om honom är dessutom att han nog borde bli en nykter individ efter detta . Troligen har han sedan en tid varit på väg in i alkoholens välde för det är då såna här saker utspelas.
När han har det här över sig så är det nog svårt att utöva sitt ämbete med gott samvete!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate