måndag, juni 23, 2008

Året var 1982

Sommaren 1982 kom vi hem från en fjorton dagars vistelse i Dubrovnic. Anna låg i magen på Elisabet och hade det bra ,de hade så god mat nere i Jugoslavien så som det hette på den tiden! Anna fick också chansen att få smaka på den underbara maten på sitt sätt, kanske det är därför hon föddes så stor?

När Anna föddes så vägde hon 4,5 kg men hade bråttom ut. Första värkarna började på allvar vid 21 tiden och Anna föddes några minuter före midnatt. När jag badade henne så kollade hon mig ordentligt, följde mig med blicken! I måndags så hälsade jag på hemma hos Anna och Robin och deras lilla Isadora. När jag låg där och tittade in i tösens ögon så slungades jag bakåt i tiden, har under hela veckan känt denna känsla och började idag att leta efter en bild på Anna .
En bild som jag kommer ihåg och förbaske mig när jag tittar på denna bild så förstår jag varför jag fick en sån känsla i mig när jag var i Eskilstuna!
De är så lika på något sätt så det är inte underligt att jag känner som jag gör!!

1 kommentar:

Anna Högrelius sa...

Hehe, vi skyller allt på den goda maten. Det var därför jag var tjock när jag kom ut. :]

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate