fredag, juni 30, 2006

Lyckad kväll!

Idag var jag på en sk räkfrossa på en båt som heter "Vindhem"!
Fullt med folk och så vi 15 pers från Kastanjegården.Seglade ut kl 19 och vi var tillbaka kl 23.15 efter en underbart vacker tur i skärgården.Lite annorlunda leder mot de stora båtarna och det är ju ingen förlust.
Mycket bra personal och fantastiska räkor och ost!Höll mig till vattnet hela kvällen och jag kan lova att jag var nog nästan ensam om detta i hela matsalen.Men detta störde inte mig ett dyft,alla var trevliga även om en o annan fyllnade till lite.Inget bråk ,tvärtom , fin stämmning med mycket dans bland passagerarna.
Jag är bara så glad att jag fixar det här med alkoholen, kände mig inte ett dugg sugen! Så ska det vara och jag kan nu sitta här med klara ögon och klar hjärna samt veta att jag inte mår dåligt i morgon bitti!
Tackar också alla från Kastanjegården som var så snälla och hyggliga mot mig!Känns skönt inom mig!

1 kommentar:

Anna Högrelius sa...

Vad roligt att du hade en så lyckad kväll!

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate