tisdag, augusti 16, 2011

Det är aldrig försent att be om ursäkt!

  • Bo Hogrelius
    • Hej, vill testa ditt minne! Minns du när jag ringde dig mitt i natten angående "hortrafiken" på St Knuts väg o Disponentgatan? Jag tycker att jag ska be om ursäkt för detta men å andra sidan blev ju problemet åtgärdat och jag antar att du hade något med detta att göra? Hälsn Bo Högrelius numera boende i Stockholm efter mina 26 år i Malmö!
  • Joakim Ollén
    för 14 minuter sedan
    Joakim Ollén
    • Tack för ursäkten. Ja, vi tog ju tag i problemet och fick det bättre på St Knuts väg men tyvärr flyttar ju just detta problem oftast någon annanstans, det försvinner inte. Lycka till i Sthl, själv bor jag i Gbg numera.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate