söndag, juli 01, 2007

Jobbiga tonåringar =slappa föräldrar?

För att se denna text stort och tydligt , var vänlig klicka på den så öppnas den upp!

Den här krönikan är tagen ur Dagens Nyheter (C)



Det finns en hake i hennes utmärkta resonomang och det är hur förhålla sig till de hot om våld man får över sig från dessa tonåringar?

Jag personligen känner mig numera rädd för dessa grupper av unga våldsverkare.

På t-banan sitter jag tyst även om det kokar i mig ,kan aldrig vara värt att få tänderna insparkade utan tycker att man borde tyvärr ha mer övervakning av anställd personal vilka ha den sk tjänstemannalagen bakom sig!

1 kommentar:

hpy sa...

Barn i alla aldrar vill alltid se hur langt de kan ga innan nagon sager stopp. Barn behover auktoritet, och ber om den pa sitt satt - det ar idag ofta de vuxna som inte kan saga till. Och da talar jag i forsta hand om foraldrar.

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate