onsdag, juli 05, 2006

Drömmar!

I natt drömde jag om mitt X plus den flicka jag sätter högt på "min pidestal". Vi snackade om kärlek och livet tillsamanns med någon och jag upplevde som vanligt obehag under drömmen samt även när jag vaknade.
En sak som har bitit sig fast i mitt minne var när X sade högt åt oss ungefär följande: " när man kysser en person och det inte känns bra då ska man inte fortsätta att vara ihop eller försöka börja ett förhållande,det ska kännas bra på en gång"!!
Ord och inga visor men jag har hela dagen gått och funderat på detta. Smak,lukt osv betyder nog ofta mer än vad vi anar.Smakar kyssen bra och man tycker om lukten av individen , tex att man gärna snusar på motparten och gillar detta , ja då är det nog en bra början.
Kolla djuren hur de går på dofter ! Vi är ju i alla fall djur vi också även om våra hjärnor är välutvecklade.
Ofta är vi nog mer primitiva än vad vi vill inse. Sniff , sniff, vem är du??
Ja just du som sitter där nu.
Men huu så du luktar just nu
Kan du göra något åt det
kanske med någon luktsmet
nähä inte det ja du är ju också en sket.
Tacka vet jag de som doftar gott
så att huden får som små knott
då kommer man att må gott

Jag känner en kvinna
som får mig att nästan svimma
och att komma in i en slags dimma
då vill jag i henne simma
tills jag kommer hem
ni undrar nog vem
denna förtjusande kvinna är
vars kropp luktar som goda bär

Ni får ett gissande schåå
så fortsätt att gissa på!




Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate