tisdag, juli 30, 2013

Ett reportage där det fattas något!

http://www.sydsvenskan.se/malmo/manga-anmaler-hatbrott/

Som vanligt , höll jag på att tillägga, så fattas det något när svenska tidningar skriver om diverse brott i vårt land. Vare sig det är förföljelse mot judar eller bränder i förorter eller maffiabrott så skriver man inte något om förövarna.

När tex äldre blir grovt misshandlade av ungdomsgäng så får man gissa sig till vilka det är när domen kommer genom de milda domar som publiceras. Jag tänker då på pensionären strax utanför Göteborg som blev skadad för livet.

Vi har ett problem som är "elefanten" överallt. När det gäller Malmö och judarna så vet ju alla att det är delar av den stora arabiska befolkningen som utför dessa gärningar. Dessvärre har frieriet från vänstern bidragit till att det är så svårt att leva som jude i Malmö.  I jakten på röster i förorterna så har särskilt socialdemokraterna genom kommunalrådet Reepalu strukit extrema arabiska innevånare medhårs.
Övrig vänster har ju utmärkt sig vidrigt bla vid tennismatchen mot Israel.

Ofta ser man invandrarkillar i täten på diverse hatfyllda demonstrationer nere i Malmö. På samma sätt var det ju i Husby vid bränderna och upploppen.

Samhället kan inte blunda för fakta längre och låtsas att kejsaren har kläder!
Hatkultur leder fel och måste motarbetas på alla sätt.
Försöken att tiga ihjäl problem lyckas aldrig, de bara växer istället.

I  Husby sågs barn ute mitt i natten och under åren som jag bodde i Rosengård så såg jag samma sak. Barn som verkligen borde ligga och sova var ute bland äldre gäng. Vad de lär av de äldre behöver man ju inte ens gissa sig till.

Inte vet jag om de som kommer hit i sina hemländer låter barnen vara ute till mitt i natten men man kan ju tro det.
Fel är det och i USA finns lagar om tidsgränser för unga och det vore väl f-n om vi måste börja införa liknande lagar här!

ATT inte skriva om de problem som finns är och förblir omvänd rasism!  

PS GP tillhör en av få tidnningar som skriver bra, se här http://www.gp.se/nyheter/ledare/1.1871742-nar-far-det-vara-nog-

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate