måndag, juni 01, 2009

BING

Ja, så heter Microsofts svar på Google sök! Den poppade upp när jag satte igång min Windows för jag var nyfiken. Som alla vet så använder jag till 95 % Ubuntu men idag så halkade jag in här.
Och sannerligen så verkar det som om Microsoft har fått en fullträff denna gång. De lär sig både med det ena och det andra! Deras livesystem är ju bara att gratulera till också! De bjuder numera på betydligt bättre gratisutrymme till både bilder och filer. Tidigare så var det avgifter på nästan allting men sedan Google kom ut på Internet så har de blivit tvingade till en annan policy. stort tack till Google. Stort tack till Firefox-Mozilla också som verkligen har fått microsoftfolket att ta till sig massor med kunskaper.
BING är bara i sk Beta-stadium men fungerar åtminstone utan anmärkning hos mig, sökte på mitt namn och bilder och det kom upp massor med länkar!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate