onsdag, januari 21, 2009

När Sverige är som bäst!

Nej, det är inte bandy som jag menar. Idag var jag med en släkting till St Eriks ögonsjukhus. Han är snart 96 år men fick sitt ena öga starropererat. Inte ett öre kostade det honom!
Han får nu chansen att kunna fortsätta att läsa som vanligt vilket han nu sedan en tid har haft svårt för.
Allt gick så bra och maken till hygglig personal får man leta efter. Glada och positiva !
Det var så fint att kunna se hur han kände stor lättnad över att det var klart när vi väl satt därhemma. Jag ser redan bättre hörde jag från ett glatt ansikte!

Att på nära håll få vara med om det här gör att jag älskar vårt land! Hur han hade fått det på gamla dar i något annat land kan man nog fundera över!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate