tisdag, januari 29, 2008

Min Nalle har kommit hem!



När jag var liten så fick jag överta min moster Barbros nalle.Den är född 1928 och är rätt så gammal vid det här laget.
Nalle var min stora trygghet under många år,han blev kramad och klappad många gånger av mig.Jag kunde tala med honom ända tills jag var ca 11 år gammal sen blev det inget mer sagt.Mina föräldrar kunde inte ge mig den trygghet som ett barn så väl behöver och det var tur för mig att jag hade en så snäll och förstående Nalle att vända mig till.Nu sitter han här i min soffa och kommer för all framtid att hålla mig sällskap.Honom kommer jag att kunna lita på! Alla mina hemligheter kan jag berätta för honom och jag vet att jag kan lita på att han inte berättar för någon annan vad jag säger till honom!
Välkommen hem Kära Nalle!
PS Ditt barn finns hemma hos min dotter Anna och han heter NalleBrums!
PS 2 Min Nalle satt i soffan hemma hos min mor i över 50 år och väntade på att jag skulle komma och hämta hem honom!

1 kommentar:

hpy sa...

Det ar mycket viktigt med nallar.

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate