fredag, augusti 04, 2006

Ett misstag kan bli bra!

Idag hämtade jag ut mitt paket från "posten". Jag hade köpt 4 dvd från förra årets Live Aid och var sugen på att åter få se o höra Green Day och deras Berlinspelning.
När jag öppnade upp paketet så såg jag att inte Green Day var med eftersom det var spelningarna från London och Philadelphia men inget från Berlin?
Perkele ,sa jag högt ,vad är detta??Då inser jag som först att det är Live Aid från 1985 som jag håller i min hand.
Tablå!!!!!!!!!
Nej,när jag sätter på första dvd:en och avnjuter Wembley 1985 med Sting,Elvis Costello,Phil Collins,Bryan Ferry,U2 ...............alla de stora från den tiden! Och tammesjutton de flesta ÄR stora än idag!!!Ser att på dvd 2 så är QUEEN med och kör låtar som tex:Radio gaga,Bohemian Rhapsody,We will rock you mfl, ja då inser jag att det här är rena rama kapet för 380 spänn!! (Ginza)
Ibland är det bra och nyttigt att göra misstag, vi ska inte vara så rädda för det.Alltid finns det något gott med det hela!
Idag älskar jag alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, du svär som en finne ;)

hogrelius sa...

Jag skäms ibland över mitt dåliga språk.Har svurit mycket i hela mitt liv.Min dotter skällde på mig häromdagen.Får försöka att bättra mig..........satana!

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate