lördag, december 24, 2016

Jag har idag återigen "stulit" en text!

Ibland hittar jag texter vilka jag finner extra viktiga och för bra för att bara få finnas på betalsidor. De har så mycket att säga var och en så det är nästan skamligt att smussla undan dem under penningens krav.
Våra fria ord har blivit ett förhandlande omkring ekonomi men många tidningar är beredda att publicera skvaller och kändisporträtt gratis allt medan de artiklar som är viktiga inte har en chans på deras "gratisplatser"!
Jag vet inte hur redaktörer resonerar men i mina ögon blir det fel.
Per Wästbergs tal den 20 dec i år är ett sådant tal vilket borde vara fritt för alla och läsa, därför publicerade jag detta tal på min blogg idag!
Kloka äldres tankar är ofta mycket intressanta för alla att läsa, de har en infallsvinkel som ingen yngre kan ha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate