söndag, juni 20, 2010

En talande bild!

Jag har gått igenom många bilder idag men fastnade för den här fina bilden. En mor som stryker sin nygifta son över kinden.
En mycket ömsint bild och jag önskar verkligen alla män att få uppleva en sådan stund. Daniels pappa höll på kvällen ett fint tal också vilket man såg att det uppskattades mycket av alla.
Drottningens ansikte och ögon lyste på ett sätt som det var längesedan man såg. Ett faktum är att när jag hälsade på henne för ett par veckor sedan så fick jag se detta glada ansikte också så hennes glädje över detta bröllop började tidigare när allt var klart.

Här kan du läsa Svd:s Karin Thunberg och hennes ord strax före bröllopet:
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/prinsessbrollop/mitt-i-turbulensen-lyser-deras-karlek_4888131.svd

Här kan du läsa lite ur de olika talen:http://www.svd.se/nyheter/inrikes/prinsessbrollop/jag-alskar-dig-victoria_4890859.svd

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate