måndag, december 04, 2017

Oskuldens Sverige och löjliga män!

Som man har jag aldrig någonsin haft det minsta intresse för att träffa en kvinna vilken är oskuld. Jag har aldrig någonsin brytt mig om hur min partner har haft sitt liv inom förhållanden eller äktenskap eller hur många hon träffat i sitt liv.
Naturligtvis så söker man sig till en partner vilken också inte har det minsta intresse av hur mitt liv har sett ut på den fronten.
När jag läser om dessa stackars människor vilka är svartsjuka på partnerns tidigare liv samt plågar dem för jämnan med frågor och utbrott så beklagar jag dessa par. En människa som håller på att plåga ihjäl sitt förhållande är en mycket omogen människa som bör ta tag i sitt liv innan det går överstyr.
När jag så läser om sk oskuldsundersökningar så får det mitt blodtryck att stiga.
Vad är det för läkare som ställer upp på något sådant vansinne?
OCH vad säger det oss om den sk kultur där man till varje pris ska gifta sig med en oskuld? Svaga män som i mina ögon ter sig som enbart löjeväckande. MEN för kvinnorna är det förfärligt.
Kränkande är bara förnamnet. Tänk själv efter hur det skulle kännas att behöva skaffa sig ett intyg (som bara är bluff dessutom) att oskulden ??? är kvar?
Förnedrande !!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate