måndag, juni 26, 2017

Malmös politiker!

Jag minns när jag kom ner till Malmö som boende och politiskt verksam hur jag tyckte att många politiker var så "udda"! Särskilt på vänsterkanten.
Gick in till SSU på skoj och trodde att jag hamnat fel.SSU-Flamman kallade de sig och på väggarna satt Marx och en massa andra gubbar. Röda fanor överallt och de lät som fullfjädrade kommunister när jag talade med dem.
Efter några år så hade jag fått lära om och inse att det här "udda" fanns ända upp i ledningen för sossarna i Malmö. Morgan Johansson lät som en äkta vpk:are!
VPK i sin tur var mycket sekteristiska och ville inte samarbeta med någon annan.
Själv råkade jag ut för en synnerligen otäck ledande VPK-are , Anton Flink som dessutom var fackboss i Transport.
Jag stod och samlade in pengar till Afghanistans folk under Sovjets bombningar .Då börjar denne kommunist skrika åt mig att jag är nazist och bla bla bla.
Vilken världsbild denne man hade ...........

DET är därför jag inte är förvånad över hur Malmö stad och dessa politiker och tjänstemän inte följer lagen utan ger papperslösa "soss-stöd"!
Jag är inte heller förvånad över att judarna i Malmö förföljs av de araber som bor där med gott minne av många sossar.
Hamas flaggor har synts under åren i många demonstrationer sida vid sida med sossar och vänsterpartister.
Där har man på arabiska skrikit ut sitt hat mot judar.

Säger det återigen, skönt att slippa bo där, jag gjorde rätt i att flytta från denna stad där man skriker "Allt ÅT alla"!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate