söndag, september 11, 2016

Olustkänslor!

Exakt för 15 år sedan var jag och min hustru i Danmark på en liten ort. Vi hade sökt oss upp till kyrkan och satt där en stund. Sedan gick vi och tände varsitt ljus.
Då uttalar jag orden :" jag tänder det här ljuset för alla människor vilka just nu avlider"!
Strax därefter ringer min mobil och min dotter Anna ropar högt:" de kör in med flygplan i skyskrapan  i New York och jag ser människor som kastar sig ut genom fönster."

Ja, vi trodde inte våra öron men alla minns ju idag vad som hände.
Islamister hade i åratal planerat denna lömska attack mot USA. Dessa fanatiska män var beredda att offra sina liv för denna sjuka sak.
Om de trodde att världen skulle bli bättre så har de fått totalt fel. Muslimer världen över har fått stora svårigheter i sina liv tack vare dessa fanatiker.
Liksom så många andra. Flygplatserna världen över har fått mycket dyra kontrollsystem och vad har dessa muslimer vunnit på detta?
När vi kom hem till Sverige och slog på vår tv så fick man se bilder som påminde om olika skräckfilmer om framtiden, men nu var det verklighet.
Tvi vale säger jag om fanatiska muslimer!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate