onsdag, augusti 17, 2016

Supa och dricka och ha sin flicka......

Jag minns idag hur det var att dricka alkohol så att jag blev sjuk. Ont i magen så jag trodde den skulle spricka.

Ont i huvudet så jag trodde jag skulle spricka. Bukspottkörteln inflammerad med oerhörda smärtor och SJUK-sjuk-sjuk.

 Men ändå fortsatte jag dricka så fort jag blev lite friskare för att snart vara SJUK-sjuk igen.

 Efter att ha varit nykter i 12 år så är jag friskare än någonsin med de sjukdomar som alkoholen orsakade.

 Mår så bra med min frukost varje dag. Inget illamående på morgonen! Underbart.

 DRICK VATTEN! Hade ministerns druckit vatten så hade hon inte åkt fast och förlorat jobbet. ATT det ska vara så svårt att förstå?











Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate