söndag, mars 13, 2016

Trött?

Idag var Samuel inte i form, lite blek och trött men piggnade till när vi gick och åt. Han konstaterade detta på sitt sätt också genom att säga att det var nog bra med lite bränsle i kroppen.
Vi gick lite före de andra och han håller min hand i ett stadigt grepp och pratar klokt med mig.Jag fick veta VAD HAN ÖNSKAR SIG I PRESENT AV MIG NU NÄR HAN FYLLER TIO!
 Och det var en bra present som jag kommer att uppskatta att få köpa till honom, jag blev nog lite förvånad över hans val!

Den här lilla plutten kan man inte låta bli att tycka om därför att han har så många sidor men han har ibland ett så svårt liv så jag blir så ledsen.
Hans oro och hur hela kroppen spritter är jobbigt för honom och oss andra.
Idag satt jag en lång stund vid hans sida och kliade honom i nacken och då blir han så lugn och fick glada ögon till slut.
Han ville inte att jag skulle åka hem till Hökis men jag var också väldigt trött idag och gjorde som honom, sov på soffan en lång stund.
För mig är det åldern som tar ut sin rätt.
Men på tisdag så får han vara med mig igen därför att då ska jag hämta honom på hans skola liksom hans bror.
Jag har gjort det förut så jag vet att det går bra!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate