söndag, januari 10, 2016

Otäck rädsla har triggats igång hos mig!

Jag har ju arbetat i besvärliga miljöer där hot och överfall fanns med!

Råkat riktigt illa ut ett par gånger med kniven mot strupen där personen sa att han skulle skära rakt av. Hoten mot mina barn har varit värst och det är omskakande att höra sådant när de kan tala om exakt var vi bor osv.

Ikväll när jag anlände till slussen så triggades min rädsla igång av att se alla dessa yngre män från andra länder stå överallt och trycka. Jag väntar ju tydligen bara på att stöta på de som kopplade strupgrepp på mig före jul!
På tåget till Farsta så satt det gäng lite överallt och det var väldigt oroligt på ett gäng svarta killar, folk började att titta oroligt på dessa gapande ungdomar.Tack o lov steg de av vid Gullmarsplan så det blev lugnt.
Jag känner en krypande rädsla inför dessa svajande, gapande, hotfulla killar.

Man ser aldrig några vakter av något slag på dessa tåg! Det skulle behövas att de steg av och på lite överallt!

Det känns oroligt lite överallt i vårt samhälle nu med olika överfall och kriminalitet. Såg en ung ljus kvinna resa sig från sin plats när två mörkhyade män satte sig vid henne , jag vet ej varför hon flyttade på sig men hon trivdes tydligen inte med sällskapet.

Om SL skulle börja som badinrättningen i Stockholm har gjort med bubblepoolen så får man väl fixa en kvinnovagn, en mansvagn och en delad!

Jobbigt är det i alla fall med så många drivande ungdomsgäng från alla möjliga länder! De som kommmer från tex Afghanistan skulle skickas tillbaka och de skulle in i armén och ta kriget mot talibanerna.

Samma sak med en mängd unga från Syrien -Irak, in i armén och ta kriget mot IS! ( Kurdiska armén) Befria länderna från denna PEST som IS utgör!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate