tisdag, januari 19, 2016

Några råd till utrikesministern!

När jag fick mitt viktiga arbete i Stockholm som statspensionär så bodde jag i Malmö.
Fick då en tillfällig bostad uppe på Ersta och betalade då hyra på två ställen, men vad gör man inte för att kunna sköta sitt arbete. Under tiden så letade jag bostad överallt i Stockholm.
 Min dåvarande fackförening Snappebygdens LS kunde tyvärr inte avstå någon lägenhet eftersom de hade lämnat samtliga till bostadsförmedlingen. Nå, jag hade tur och träffade en bekant (Nisse i Hökarängen) som kunde tipsa mig om en liten tvåa !

 Sagt och gjort , jag slog till och köpte denna fina lägenhet trots att jag inte var miljonär. Nu har jag kunnat sköta mitt jobb i lugn och ro utan massmediastormar.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate