torsdag, februari 12, 2015

Otäcka män!

När man ser ett sådant här program så vänder det sig i magen på mig, först och främst måste jag fråga mig vad det är med alla dessa män som hotar, slår och tvingar kvinnor till något så otäckt. Sedan kommer naturligtvis följdfrågan, HUR kan män, i det här fallet nere i Göteborg, överhuvudtaget ha någon form av sex med dessa kvinnor som kanske samma kväll har varit ihop med 20 andra män??
Det sorgliga kom mot slutet när poliserna beklagar att de pga av alla skjutningar i Göteborg inte har kunnat fortsätta jobbet med att ta fast hallickarna. Gangsterismen och skjutningarna i Göteborg har gjort så att en gammal erfaren polis tappat sugen och inte orkar mer.Sorgligt att höra!
 De män som kommer från Rumänien verkade att vara totalt omänskliga. Se programmet: http://www.svt.se/dokumentarfilm/madonnafallet
Jakten på Sveriges största traffickinghärva – var började den och har den något slut?
svt.se|Av Sveriges Television AB, Stockholm, Sweden
 
PS Sedan läser man om stökiga anhöriga på Sahlgrenska sjukhuset idag, har inte polisen nog att göra ändå???
Min erfarenhet  från sjukvården i Malmö säger mig att samtliga dessa bråkstakar är från annat land och skiter i alla svenska regler. Har jag fel så rätta mig!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate