tisdag, december 23, 2014

Jag är verkligen en julfiende!

I så många år har julen varit en trist tid på året för mig. Julen ger mig bara dåliga vibbar, julhysterin syns ju överallt. Jäkt och stress och så ska man ju vara glad!
Glad över VAD? Att ens pengar går åt? Eller all skit som säljs överallt.
Bästa julen hade jag ihop med min dotter Sofia för ett par år sedan då vi tog båten till Estland och tillbringade julen där med bla att gå i kyrkan på juldagen.
Julen är en kristen högtid men det märker man ju inte så mycket av utan det är köpmännens högtid då rekord återigen ska slås i konsumtion.
Hade jag fått önska mig något annorlunda så hade jag önskat att KENT hade haft en konsert på kvällen i Globen.
DET hade varit något att se fram emot med tindrande ögon!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate