måndag, november 24, 2014

Google uppdaterar!

Idag uppdaterades min Google-platta till version nr 5.0. Samtidigt  så fick jag en uppdatering på min chromecast med bla funktionen att jag kan se alla mina bilder som jag har på Google+ i min platt-tv.
Att se sina bilder i storlek större och med en skärpa som är underbar blir ju en upplevelse.

Just nu sitter jag och ser en massa videos och musik med Ulf Lundell också genom Chromecast via min tv och det är ju en viss skillnad mot att se detta på en mobil eller plattan.
Alla de som har plattor eller mobiler med Android kan köpa sig en Chromecast för ca 300 spänn och sätta igång att trådlöst se allt från nätet på sin tv. You Tube (ägt av Google) har ju numera hela listor med konserter av alla slag, det är bara att sätta igång och njuta!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate