lördag, september 13, 2014

Jag erkänner!

Idag var jag och min tjej ute på ett thehus och förlustade oss med mat och dryck.Vi drack tex. en HEL kanna the och ett glas cider (alkoholfri). Dessutom åt vi kött och till efterrätt scones med sylt.
Måste också erkänna att jag spelade på hästar för tio år sedan och dessutom köpt lite lotto då och då.
Lika bra att erkänna sina synder innan SR och ekot börjar att publicera allt det här och försöker göra skandal för mig.

Skämt åsido, jag tycker att många inom massmedia är värre än gamar idag och lånar sig till rena rama dritten. Se hur Expressen hackar andras konton och släpper ut slasket i sin tidning. Sveriges radio lånar sig likaså till  samma typ av slask. Vem har överhuvudtaget med den vanliga medborgarens handel och vandel? Åkesson eller någon annan får väl göra med sina pengar vad de vill?
Andra köper aktier och förlorar kanske massor med pengar osv. VEM bryr sig?

Om ni som skriver och rotar i allt som kommer i er väg skulle göra något nyttigt istället så föreslår jag att ni springer halvmaran istället och svettas lite.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate