tisdag, september 23, 2014

Boris , en "luring"?

http://www.svd.se/kultur/jag-misstankte-aldrig-att-boris-var-en-luring_3935070.svd
Tjaa, frågan som jag ställer mig är ju naturligtvis: "Var är pengarna"?  Det ska bli intressant och se vad åklagaren har för bevis och han måste ju kunna bevisa att stora summor har överförts "någonstans".
I dagens värld så kan man spåra det mesta av alla penningtransaktioner över hela världen, få sk skatteparadis finns idag.
Jag har ej heller fått in något på mina olika bankkonton från Boris , enbart vänliga ord på Facebook!
Näe, jag anser fortfarande att Boris är oskyldig tills annat är bevisat och han ev. är dömd!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate