lördag, augusti 16, 2014

Fubbick! (Malmö)

Åsså sa vänsterpartisten Johansson : "Hårdare straff för kriminella, mer stöd för brottsoffer!"
Då klämde centerns Olsson i med :"Mindre invandring här , mer hjälp till flyktingar där!"

Då klämde sossen Rempalu i med :"Stoppa det organiserade tiggeriet!"

När så bussbolaget skulle sätta ut reklamen från partierna på sina bussar så tog de bort alla dessa krav.

"Vi har bedömt dessa budskap som rasistiska, sedlighetssårande eller stridande mot samhällets normer, sa chefen för bussarna!

Tryck och yttrandefrihet är inskriven i Sveriges grundlag men i Malmö så upphävs lagen.
Nå, inte var det några andra än SD som krävde det ovanstående men detta förändrar ingenting i sakfrågan.
Det är fortfarande enbart polisen som avgör om något är olagligt ihop med Sveriges domstolar. Varken enskilda chefer eller mannen på gatan ska agera myndighet, att detta ska vara så svårt att begripa för vissa!

Delar av svenska folket agerar som små tjuriga barn på förskolan, "jag ska ha, jag vill, JAG,JAG,Jag!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate