lördag, juli 05, 2014

Johan Croneman tänker till!

http://www.dn.se/kultur-noje/kronikor/johan-croneman-grillning-nej-akesson-sattes-narmast-pa-jasning-och-graddning/

Jag känner inte personen men jag ser mellan raderna om man googlar honom att han alltid har varit en person som framställer sig själv i en mycket god dager och ser ner på alla andra.
Går man längre tillbaka i hans historier så framställer han sig som en "hjälte" som fick stryk därför att han bar ett  sk FNL-märke på sjuttiotalet.
Jag bara också ett sådant märke men från 1967 och många år framåt, ja i praktiken fram till 1975. Aldrig att jag någonsin fick stryk eller hotelser pga detta märke.
Nå, en lettländare spottade på mig då och då när jag samlade in pengar till FNL.

När nu Croneman för ett tag sedan drömde sig tillbaka till sin tid som demonstrant så uppvisar han bara sin egotrippade sida. Han får väl gå med i RF eller AFA för att fullfölja sina våta drömmar!
'
'Idag ger han sig på alla andra journalister och deras arbete och deras version av SD och Åkesson. Hånfullt är väl det minsta man kan säga att han framställer sina arbetskamrater!

Han som vet bäst, får väl jag kalla honom utan att kränka honom?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate