torsdag, mars 13, 2014

Alla som inte hoppar är fascister!

http://www.dn.se/ledare/signerat/tag-som-latt-sparar-ur/

Jag har gått i demon ihop med de "svartklädda" och maskerade i Malmö. Knallskotten mot polisens hästar höll på att få mig in i ett skyltfönster! Klart som bara den att vissa hästar blir rädda.
På mötet efteråt så kom så hetsen mot allt och alla , de gamla vanliga påhoppen .
Så togs det mest fåniga upp: " alla som inte hoppar är fascister"! Kollektivt hoppande bland deltagarna vidtogs, då fick jag nog och gick därifrån.

Efter att jag flyttat till Stockholm har jag inte mer gått i dessa sk "antifascistiska " propagandatåg ! Tyvärr har Helmerson rätt i sina iaktagelser om hur politiken numera bedrivs av vänstern ihop med de antidemokratiska krafterna.

Det obehagliga är att nazister och yttervänster lever i total symbios numera.
http://blog.svd.se/ledarbloggen/2014/03/12/latsad-langtan-efter-liberaler/

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate