tisdag, oktober 01, 2013

SIBA.s personal brister i kunskaper?

"• Glöm inte att köpa till minneskort (microSD, microSDHC, microSDXC)"

När jag går in på Siba:s sidor över Samsung kameror och den modell jag har valt så står det exakt vilket minneskort det ska vara.
När jag kommer hem och packar upp grejorna och ska sätta i det kort jag i god tro har köpt så är det ett vanligt stort minneskort.
Försöker ringa till den försäljare jag har haft med att göra men Siba:s system tillåter inte detta utan man hamnar hos en sk kundtjänst ute i tjottaheiti!
Jaha, det blir att åka ner till Sickla en gång till och när man åker kollektivt så blir det ett par byten och tar sin tid.
Tid är pengar sägs det, men jag får väl hoppas att de åtminstone kan bjuda på en kopp kaffe.

Äntligen en kamera med WiFi!!! Samsungs smartphone har dessutom program för att kunna föra över foton till mobben.(Även Googles platta)

Tekniken har kommit till kamerorna , äntligen!

PS Har Sibas försäljare utbildning så att de klarar av att sälja allt?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate