söndag, juni 09, 2013

Sluta ångra olika saker som hänt i livet!

En del människor går omkring och säger att de ångrat saker i sitt liv. Detta är helt meningslöst eftersom inget som är gjort går att ändra på. Däremot kan man ju tycka att vissa saker hade kunnat göras bättre.  Att ångra tex ett äktenskap i sitt tidigare liv kan ju dessutom bli helt fel om man granskar vad följden skulle ha blivit.

Se på denna bild av "mina " flickor, den ena sötare än den andra. Duktiga tjejer som har fixat sina liv mycket bra. Två döttrar och mina barnbarn skulle ju inte finnas om man kunde flytta sig bakåt i tiden och ändra allting man gjorde då.
Denne unge man skulle inte heller  finnas!  Nej, det går ju som tur är inte att sudda i historien, det är bara diverse diktaturer som suddar i historien men de avslöjas alltid som de bluffmakare de är.

Jag är glad och stolt över hela min familj och känner stor kärlek och glädje över dem! 

Under åren när jag arbetade med äldre människor så träffade jag ibland väldigt bittra individer. De tyckte att ingenting i deras liv hade blivit bra, ångrade allting i stort sätt. De förpestade sina egna och anförvanternas liv genom att förhålla sig så till sina liv.
Ingen orkar till slut att alltid lyssna på dessa bittra män och kvinnor!
Vi lever nu och idag! Ta vara på det liv som finns och njut av natur, barn, olika händelser osv. Lägg all gammal skit bakom dig ! LEV!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate