måndag, mars 18, 2013

Männens lilla värld!

Männen flockas på idrottsarenorna och på vägen dit ska det skränas och drickas öl.
Innan ens matchen är slut ska arenan stormas av dessa män som ibland är uppåt 40 år gamla!
Jag personligen mår psykiskt illa att se dessa omogna skränfånar, mår lika illa av att se Hells Angels och liknande förvuxna pojkar springa omkring och hota andra.
Män som slår går in under samma katerogi för mig !

När sådana hopar av killar kommer in i en tunnelbanevagn då byter jag vagn. Jag står helt enkelt inte ut med alla bröl och dumma kommentarer som fälls av dessa omogna individer.

Därför bor jag på rätt ställe av stan, söder om söder där det är lugnt och fridfullt. Lyckan att bo i ett hus utan bråk är så underbart! På åtta år har inget otrevligt hänt!
Skillnaden mot Malmö är så markant så jag tackar min Gud varje dag att jag flyttade. Fick till och med uppleva ett kvinnomord tvärs över från mitt hus. Jag kan höra än idag hur den unga kvinnan skrek i nöd när hon knivades ihjäl av sin pojkvän.


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate