onsdag, augusti 22, 2012

Rättegången i Kortedala!

Är något sant?
"– Ja, att mannen gick till attack först och att han var aggressiv.
Under delar av förhöret spände den åtalade 15-åringen sina ögon i vittnet, sin kusin. Kusinen har tidigare varit misstänkt för inblandning i misshandeln, som då rubricerades som mordförsök. Han friades från misstanke i juni på grund av bristfällig bevisning "   http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15291935.ab 

Om jag utgår från mig själv så skulle jag aldrig någonsin våga att röra ett sådant här gäng, helst skulle jag gå bort från dem. Jag tror inte en sekund på att mannen i Kortedala gick till angrepp på dem.

Skulle du våga?

Det är trist med dessa ungdomsgäng som spelar Tarzan ute bland folk. Det är ur dessa gäng det värvas någon eller några till att bli kriminella likt gängen i Södertälje tex.!

Hur är man funtad när man ger sig på en förtidspensionär och misshandlar honom så grovt att han blivit blind på ena ögat och hjärnskador med minnesförlust ?




Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate