fredag, juni 15, 2012

Grattis Alice!

15 juni 2012 innebär att det har gått 46 år sedan den fina dagen och natten sedan du föddes. Blå himmel och varmt! Första  barnet är något speciellt därför att allt är så nytt!
Tidigt på morgon så låg hon där och tittade lite på oss. Personalen hade plockat lite blommor på gården där vid BB i Eskilstuna och satt på brickan med te och några smörgåsar!
Min hustru Bodil mådde bra och allt hade gått över förväntan bra, nästan lite för fort så Alice huvud var lite avlångt den första veckan.
I hela mitt liv så har min förstfödda funnits  med mig varje dag, det går inte en dag utan att mina tankar finns där på dig!
Föräldrar tänker på sina barn hur gamla vi än blir !

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate