tisdag, april 10, 2012

Tiggarbrev!



God dag min kära,
Hur mår du och hur var din dag? Gruva är lite varmt här borta i Dakar Senegal.min namn Blessing Luiz 28 år enda och aldrig gifte sig, jag är från Somalia i östra Afrika och närvarande är jag bosatt i Barnhem hemmet här i Dakar Senegal på grund av det pågående kriget i mitt land och död min parents.It var en mycket hemsk upplevelse för mig som jag aldrig har sett något sådant i mitt liv, hände det när jag var i skolan, som jag var en universitetsstudent sedan, när jag förlorade hela min familj som en följd av kriget i mitt land. Det är endast genom Guds nåd att jag lever nu, med hjälp av några välgörenhetsorganisation som ägs av kyrkan,

Vi fördes till Dakar Senegal här i västra Afrika där jag bor nu som en Orphan och mitt liv aldrig har varit densamma sedan then.I samma slag och ärliga människor, jag hatar krig och se gråtande barn, som för min hobby, jag har verkligen inte mycket tid för dem igen, förutom sång, som jag alltid sjunga och sångare i kyrkokören. Jag skulle vilja veta mer om dig. Jag kommer att berätta mer om mig själv i min nästa post. Bifogat här är min bild för ni.har en härlig dag och ha en underbar vecka ..... Hoppas att höra från dig soonest.varmaste Kisses.Blessing Luiz

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate