lördag, mars 31, 2012

Inga spöken hos mig!

Idag så löstes ett stort problem som nästan har varit spöklikt. De senaste två åren så försvann det tvenne ting på ett för mig nästan kusligt vis. När jag skulle byta batterier i min radio så råkade jag tappa det ena i golvet. Sen var det försvunnet, letade överallt i tanke på att det hade hoppat vidare. Men nej, det visade sig aldrig. Nästa grej som försvann var ett örhänge som bara gick upp i rök! Två personers letande var förgäves.

Idag när jag är tvungen att montera ner sängen därför att målaren kommer på måndag så hände det roliga saker. Förutom en massa damm så satt batteriet under träspjälorna och föll i golvet med ett plopp. Skön känsla, nästa minut så såg jag något blankt mellan stormadrasserna! Jippi, det var örhänget!

Om inte målaren skulle ha kommit då hade jag inte på många år än hittat dessa ting.
Spöken finns nog inte , utom min mamma för hon var i mitt sovrum för några nätter sedan och satte skräck i mig.:)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate